בית חכם במרכז הארץ

תכנון ועיצוב: גילי רשף – גול Art Of Space
צילום: איתי בניט
קבלן ראשי: שרון יפרח

שיפוץ יסודי והרחבה משלב השלד לקוטג׳ בת״א. כ-320 מ״ר בנוי המחולקים ב-4 מפלסים. כל המערכות תוכננו ע״י מומחי טופ אודיו שיצרו מערכת אינטגרטיבית והרמונית המשלבת שליטה חכמה על מגוון מערכות ובהן: תאורה, תריסים, אודיו-וידאו, מצלמות אבטחה, אזעקה, מיזוג אוויר ועוד.

מערכת שליטה ובקרה הכוללת שלטים חכמים ומסכי מגע שקועי קיר Control4
חשמל חכם Philips Dynalite
רמקולים שקועים ורמקולים מוגני מים Bowers & Wilkins
תאורת חוץ אלחוטית חכמה Philips Hue
רשת אלחוטית חכמה Pakedge
אינטרקום חכם Control4

ועכשיו לכו תסגרו את התריסים והאורות כשאתם יוצאים מהבית…

"אני מאמינה שעיצוב הוא אורח חיים. חלל המתוכנן נכון משפיע על כל ההתנהלות, היחסים, מצב הרוח והתפוקה בבית. לכן על מנת ליצור חללים מעוצבים ובעיקר פרקטיים, לתקשורת ביני לבין הלקוחות והספקים יש השפעה מכרעת על הצלחת הפרויקט. ״בית חכם״ על כל סוגיו נותן מענה ועוזר מאד לבעלי הבית הגרים, מארחים ומבלים שעות רבות בביתם. ״מה שלא פרקטי עם הזמן גם לא יפה״ או לפחות לא נראה ונחווה אותו ככזה, משפט שאני נוהגת לומר ללקוחות שלי, ונקודת האיזון שממנה אני מתחילה לתכנן ולעצב כל חלל.״

(גילי רשף-גול)

חברת REL הוקמה בשנת 1990 בברקלי בקליפורניה.

החברה מתמחה אך ורק בייצור סאבוופרים. מתחילת הדרך הכוח שהניע את קברניטי החברה היתה האהבה לסאונד והשאיפה לייצר חוויית סאונד מושלמת!

מוצרי החברה נחשבים לטובים מסוגם בכל הקטגוריות. הסאבים של REL מצוותים באופן מושלם עם מגוון מותגי הרמקולים המובילים בעולם, ומשפרים את חוויית הסאונד במוסיקה ובקולנוע ביתי באופן משמעותי.

האתר העולמי 

DoorBird – אינטרקום חכם

DoorBird  מייצגת את השילוב של עיצוב יוקרתי עם טכנולוגיית IP חדשנית בתחום האינטרקום החכם. מוצרי החברה עשויים מחומרים מתכתיים משובחים שנבחרים בקפידה ומיוצרים בגרמניה לפי תקני האיכות הגבוהים ביותר. העיצוב טהור, והאיכות מושלמת.

מטה החברה בברלין – גרמניה, החברה הוקמה בשנת 2004 ובשנת 2015 השיקה את האינטרקום החכם הראשון שלה.

כיום, האינטרקומים החכמים של DoorBird נחשבים ליפים, מעוצבים וחכמים ביותר.

החברה דוגלת באינטגרציה עם כל מוצר צד שלישי אפשרי, ואכן יש מגוון רחב של דרכים להפעיל את האינטרקומים החכמים של DoorBird, בתוך הבית ומחוצה לו.

האתר העולמי