בית חכם מחיר

"בית חכם" הוא שם כולל לטכנולוגיות מתקדמות המותקנות בבתים פרטיים ובעסקים, ומאפשרות לשלוט מרחוק ולהגדיר מראש את פעולתם של מוצרים ומותגים רבים. למעשה, תחת תחום זה מצויים אינספור פיתוחים ואפשרויות, החל בשדרוג פשוט יחסית של בית קיים עם מערכות שליטה ובקרה, עד ולהקמת בית חכם מאלף ועד תו. כמו כן, קיימת קשת רחבה של מוצרים הנבדלים זה מזה במידת הנוחות ופשטות התפעול, במספר הפונקציות שלהם, ובמילים אחרות – באיכותם. כל הגורמים הללו ונוספים משפיעים על עלות בית חכם, כאשר הדבר תלוי לא מעט בהעדפות האישיות, וכמובן גם בחברה שמספקת את השירות.

מה כוללות עלויות בית חכם

כאמור, אין תשובה אחת ויחידה לשאלה כמה עולה בית חכם שכן המחיר מושפע משורה ארוכה של גורמים. יחד עם זאת, ניתן להצביע על מספר היבטים בסיסיים שמהווים את הבסיס לעלות הכוללת. ראשית, מערכת החשמל החכם נועדה לספק את אפשרויות התפעול והשליטה השונות של מוצרים כגון צלונים, וילונות, מערכות קולנוע ביתיות, מיזוג אוויר, חימום תת רצפתי ועוד. בעיקרון, ככל שהמערכת איכותית, אמינה וחסכונית יותר, וככל שהיא מיועדת לשרת מספר גדול יותר של מכשירי קצה, כך עולה מחירה. אלמנט נוסף מהווה מערכת שליטה ובקרה מרכזית, שתפקידה לדאוג כי מערכות הבית יפעלו באופן מושלם. בתחום זה יש לא מעט אפשרויות אך חלקן מורכבות מאוד להבנה ותפעול, ולמעשה מותירות את בעליהן אובדי עצות ומבולבלים. על כן, גם אם המחיר גבוה יותר מומלץ להשקיע במערכות שליטה ובקרה מרכזיות של מותגים מצטיינים, כדוגמת Control 4, אשר מספקים שליטה חכמה בעזרת מסכי מגע אלחוטיים, קיריים, או בעזרת הסמארטפון והטאבלט. עוד אלמנט שמשפיע על מחירו של בית חכם היא רשת המחשבים שאחראית על התקשורת והעברת המידע בין המערכות שמותקנות במקום. בעזרתה ניתן לגשת למערכות החשמל החכם, האבטחה, האודיו-וידאו, ומיזוג האוויר, וזאת באמצעות מגוון מכשירים. גם כאן קיימים הבדלים מהותיים ברמת התחכום והנוחות של המותגים, דבר המתבטא במחיריהם.

כיצד להתנהל בחוכמה?

אם תבצעו על בית חכם השוואת מחיר דרך מספר חברות תגיעו להצעות שונות למדי. כפי שראינו, הדבר תלוי בבחירות ובהעדפות האישיות שלכם, אך גם ביכולות ובמוניטין של החברה. חשוב להבין כי בית חכם אמור לשרת את בעליו ברמה גבוהה ביותר, הם מבחינה פרקטית והן מהפן האסטטי, ולשם כך חובה לבצע תכנון, התקנה, תכנות ופיקוח בהתאמה אישית מלאה. כמו כן, קיימת חשיבות מרובה לקבלת ייעוץ מקדים ותמיכה לכל אורך הדרך, ולא רבות הן החברות שמסוגלות להציע את המותגים המובילים בעולם ביחד עם מעטפת שירות מלאה תחת קורת גג אחת. על כן, אם מציעים לכם בית חכם במחיר נמוך במיוחד, סביר להניח שתמצאו את עצמכם עם מערכות מוגבלות ומאיכות ירודה, שבניגוד למטרתן יקשו עליכם את החיים ויטו לתקלות חוזרות ונשנות.

חברת Top Audio גאה להוביל את תחום אדריכלות הפנאי בישראל, ומעמידה לרשותכם את מיטב המערכות ואנשי המקצוע בענף. נשמח לספק לכם פרטים נוספים על עלויות הבית החכם, וכן ייעוץ מקצועי מקיף, בטלפון שמספרו 09-9621100.

חברת REL הוקמה בשנת 1990 בברקלי בקליפורניה.

החברה מתמחה אך ורק בייצור סאבוופרים. מתחילת הדרך הכוח שהניע את קברניטי החברה היתה האהבה לסאונד והשאיפה לייצר חוויית סאונד מושלמת!

מוצרי החברה נחשבים לטובים מסוגם בכל הקטגוריות. הסאבים של REL מצוותים באופן מושלם עם מגוון מותגי הרמקולים המובילים בעולם, ומשפרים את חוויית הסאונד במוסיקה ובקולנוע ביתי באופן משמעותי.

האתר העולמי 

DoorBird – אינטרקום חכם

DoorBird  מייצגת את השילוב של עיצוב יוקרתי עם טכנולוגיית IP חדשנית בתחום האינטרקום החכם. מוצרי החברה עשויים מחומרים מתכתיים משובחים שנבחרים בקפידה ומיוצרים בגרמניה לפי תקני האיכות הגבוהים ביותר. העיצוב טהור, והאיכות מושלמת.

מטה החברה בברלין – גרמניה, החברה הוקמה בשנת 2004 ובשנת 2015 השיקה את האינטרקום החכם הראשון שלה.

כיום, האינטרקומים החכמים של DoorBird נחשבים ליפים, מעוצבים וחכמים ביותר.

החברה דוגלת באינטגרציה עם כל מוצר צד שלישי אפשרי, ואכן יש מגוון רחב של דרכים להפעיל את האינטרקומים החכמים של DoorBird, בתוך הבית ומחוצה לו.

האתר העולמי