בית חכם בזול

מערכות בית חכם מלאות מוטמעות בדרך כלל בשלבי הבנייה אך בהחלט ניתן להתקינן גם בבתים קיימים ובמהלך שיפוצים. בכל הקשור לבנייה מאלף ועד תו המונח "בית חכם בזול" לא ממש תופס, שכן המחירים נעים בין עשרות אלפי שקלים למאות אלפים. יחד עם זאת, אם הממון מצוי בכיסכם ואתם מעוניינים בהשקעה שתצדיק את עצמה לטווח הארוך, תוכלו ליהנות מפתרונות איכותיים וממחירים נוחים בעזרת תכנון מקצועי ונכון. כמו כן, ישנן טכנולוגיות שמאפשרות לקדם הבית הקיים עוד צעד קטן בכיוון החכם, וזאת בעלויות מצחיקות.

כיצד חוסכים בעלויות בית חכם?

יש כמה דרכים אפשריות להקטנת העלויות:

"כמעט" בית חכם

התפתחויות טכנולוגיות של השנים האחרונות מאפשרות לתת לכל בית נגיעות חכמות. נביא לדוגמא שקעי חשמל חכמים הניתנים לרכישה במאות שקלים בודדות לפריט, ואותם פשוט מחברים אל שקעים שכבר נמצאים במבנה. באמצעותם ניתן לשלוט ממרחק במכשירי החשמל שמחוברים אליהם מבלי לקום אל המתג, ובחלקם גם יש חיישנים שמפעילים ומכבים את המכשירים כשמישהו נכנס או יוצא מהמקום. דוגמא נוספת היא אפליקציות שונות שניתן להוריד אל המכשיר הנייד, אשר הופכות אותו לשלט אוניברסאלי המייתר את ערימת השלטים הישנים שזרוקה בבית. אמנם לא מדובר בבית חכם במלוא מובן המילה, אך לפחות בנגיעות טכנולוגיות שמקדמות אתכם אל המאה ה- 21.

כאמור, מרכיב מרכזי בהפחתת עלויות הבית החכם הינו תכנון יעיל ומושכל, אותו אנו מבצעים עבור לקוחותינו בהתאמה אישית מלאה. לפרטים נוספים וקביעת פגישה עם נציגינו, התקשרו אל Top Audio בטלפון 09-9621100.

חברת REL הוקמה בשנת 1990 בברקלי בקליפורניה.

החברה מתמחה אך ורק בייצור סאבוופרים. מתחילת הדרך הכוח שהניע את קברניטי החברה היתה האהבה לסאונד והשאיפה לייצר חוויית סאונד מושלמת!

מוצרי החברה נחשבים לטובים מסוגם בכל הקטגוריות. הסאבים של REL מצוותים באופן מושלם עם מגוון מותגי הרמקולים המובילים בעולם, ומשפרים את חוויית הסאונד במוסיקה ובקולנוע ביתי באופן משמעותי.

האתר העולמי 

DoorBird – אינטרקום חכם

DoorBird  מייצגת את השילוב של עיצוב יוקרתי עם טכנולוגיית IP חדשנית בתחום האינטרקום החכם. מוצרי החברה עשויים מחומרים מתכתיים משובחים שנבחרים בקפידה ומיוצרים בגרמניה לפי תקני האיכות הגבוהים ביותר. העיצוב טהור, והאיכות מושלמת.

מטה החברה בברלין – גרמניה, החברה הוקמה בשנת 2004 ובשנת 2015 השיקה את האינטרקום החכם הראשון שלה.

כיום, האינטרקומים החכמים של DoorBird נחשבים ליפים, מעוצבים וחכמים ביותר.

החברה דוגלת באינטגרציה עם כל מוצר צד שלישי אפשרי, ואכן יש מגוון רחב של דרכים להפעיל את האינטרקומים החכמים של DoorBird, בתוך הבית ומחוצה לו.

האתר העולמי